sobota, 18 sierpnia 2012

Wielkie Otwarcie;)

Witajcie Moi Drodzy. Mam na imię Zuzia .Uwielbiam tańczyć ,śpiewać biegać uprawiać wszelkiego rodzaju spory. Kocham jeździć na rolkach.Jak by to powiedzieć.. hmm.. No założyłam swojego własnego bloga ,bo chciałam mieć miejsce w którym gdy będzie leżeć mi coś na sercu,będę miała to gdzie opisać ,spytać się was o rade pomóc wam w waszych problemach, Spróbować odsapnąć od rzeczywistości która jak wszystkie wiemy nie zawsze układa się jak w pięknej bajce..No więc nie przedłużając już oficjalnie Otwieram Mojego Bloga ''MY LIFE IS CRAZY'' liczę że powiedzie mi się  praca nad moim nowym blogiem;)
 


Pozdrawiam gorąco Zuzka1998.

4 komentarze:

  1. życzę powodzenia przy prowadzeniu bloga :)
    na pewno będę zaglądać :)
    Aaa tym czasem zapraszam:
    http://pilkanoznamarysia.blogspot.com/2012/08/primera-division-201213.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuje za Miłe słowa . Ciesze się że już na samym początku ktoś odwiedził mojego bloga,I spodobał się komuś:D

    Pozdrawiam Zuzka1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i zapraszam do followania u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń