niedziela, 2 czerwca 2013

Paznokcie - Kropka w czerni :)


Ostatnio nie lubię mieć jednolitego koloru na moich paznokciach, wydaje mi się to nudne. Mam fazę na różne wzorki paski,kropki nalepki czy cokolwiek , wystarczy  mi nawet jeden paznokieć innego koloru . Taki mój szał :D na pazurki:D wgl. ostatnio zainwestowałam w kilka nowych lakierów już w letnich kolorach:)

Wybrałam dzisiaj dla was bardzo prosty wzór. Na czarnych paznokciach szare kropki:)



czarny lakier-dor nail colour- 18
szary lakier- Classics golden Rose-194

5 komentarzy:

  1. Fajny kolorek pazorków ;) ja swoje muszę zapuścić do odpowiedniej długości, żeby coś wyczarować na nich. :)

    Pozdrawiam!
    normka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wiem o czym mówisz też miałam nie dawno slabe paznokcie lamały mi sie i wgl. a teraz długie i mocne :)
      Pozdrawiam Zuzia:)

      Usuń
  2. Ja wolę paznokcie w jednolitym kolorze albo naklejki :D

    Zapraszam:http://aleglupie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń